Pulp's Cinema Diary

" امروز در حال‌و هوای نوشتن هستم "

Pulp's Cinema Diary

" امروز در حال‌و هوای نوشتن هستم "

Pilot

بهـــــ نامــــ او

درود


اولین پست همیشه سخته ، شاید چون مهمه که چی باشه، فرق می‌کنه که چه‌طور آغاز شه ؛ کلّن «اولین‌ها» معمولن سرنوشت‌ساز هستن .

اولین چیزی که باید بهتون بگم اینه که، هیچ ادعایی ندارم و صرفَن برای خودم می‌نویسم، ولی اینکه بدونم چشم‌هایی دارن دنبالم می‌کنند، بهم انگیزه می‌ده [پس منو از نظراتتون بی‌بهره نذارید] .

قبلن در وبلاگ Pulp.BlogSky.cOm ‌یادداشت می‌ذاشتم [چیز‌هایی مثل جملاتی که در فیلم‌ها و کتاب‌ها می‌خوندم و دوست داشتم جلوی چشمم باشند و بیش از یه بار بخونم‌شون] و چون این حسّ نوشتن (گرچه اندک) اشباع نشد و هم اینکه دوست نداشتم از چارچوب اون وبلاگ خارج بشم، این وبلاگ رو با اجازتون کلنگ‌ش رو زدم .

مطالب این وبلاگ هم بیشتر سینمایی هست ؛ هرچیزی که به سینما مربوط بشه (البته نه کپی پیست) .

دیگه چه‌کار کنم، سینما شده بخش  اصلی‌ای از زندگیم ؛ البته به نظر من سینما خودش یه زندگی‌ـه، یه زندگی ِ پِرفکت . با سینما می‌تونید چیزهایی رو تجربه کنید که ممکنه اصلن در طول عمرتون تجربه‌اش نکنید؛ حتی اگه هزار سال عمر کنید .

توی این وبلاگ بیشتر دوست دارم در مورد فیلم‌هایی که دیدم بنویسم ؛ البته نه اون نوشتن به سبک "ایبرت"، "بوردول" و "..." ، یه نوشتن ساده و کوتاه، فقط برای اینکه نوشته باشم و به این بهونه خاطره‌ی اون فیلم دوباره در ذهنم زنده شه [حسّ خوبی برام داره] .


بدورد .

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

نوشته اولت قشنگ بود ...
قشنگ هم توصیف کردیش حال و هوا رو ...


راستی :
اگه 1000 سال هم عمر کنید و ممکنه تجربه‌ش نکنید رو می‌تونید با سینما تجربه نکنید .
:/

ممنون :)

انشام خوب نیست دیگه :دی ؛ جمله بندیش بد درومد ؛ بذار فک کنم ببینم چکارش کنم :-؟

amxi یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

هییییییییییییی ما که فعلا از فیلم و سیما دوریم شاید اینجوری بشه یکم کمتر عطش داشته باشم.
پست اولتم توپ بود.
تازه اینجوری منم میتونم نظرمو بگم .

همیشه یه راه حلی هست ؛ این دفه که رفتی خونه یه کیسه فیلم با خودت ببر دانشگاه
یا هم فوقش آدرس بده من واست بفرستم

نظر بده خوش‌حال می‌شویم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد